۵ پاسخ

وای خداروشکر کن من دارم پیر میشم تو این ماه ۶

کاش منم سی هفته بشم😅

پس چرا برا من صد سال گذشته🫠🫠🫠🫠🫠

منم همین حسو دارم دقیقا

از این روزا عزیز بودن لذت ببر
🥲وقتی ب دنیا اومد هیچکس بهت محل نمیزارع همه می‌رن سراغ بچه

سوال های مرتبط

مامان دو دلبر🥹😍 مامان دو دلبر🥹😍 ۱۲ ماهگی
مامان فردین.پوریا مامان فردین.پوریا ۷ ماهگی
مامان نورا 🩷 مامان نورا 🩷 ۳ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد