آهن سفکسیم آناهیل یه اسپری برا ضدعفونی و ترمیم بخیه یه پماد برای جای بخیه هام
اهن.کپسول اناهیل.کپسول سفیکسیم ۴۰۰
سلام من جذبی بود ولی برا چک کردن رفتم بهم ترمیم کننده داد چکاب گفت دوماه بعد بیا
یعنی چی افتادن حتما جذبی بوده ک افتاده ده روز یا باید بکشی اگه کشیدنی یا سر ده روز جذبی میوفته
سلام بسلامتی مبارکه بمن فقط پمادترمیم کننده بخیه دادبااهن وکلسیم وازمایش واسه یماه بعدازبارداری نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.