۶ پاسخ

هروقت بچ تب داره ی پیاز رنده کن بزار توجوراب بزار تن پاش
بد ی رب اصلا معجزس پسرمن تبش هیجوره پایین نیومد همسایمون انجام داد تبش کلا قط سد

فکر کنم یک ساعت بعد استامینوفن میتونی بروفن بدی ولی با معده پر شیر بده و بعد بهش بده

آره بده بهش

دختر منم تب داره هرکاری میکنم پایین نمیاد 3هفته پیش ویروس رزالینا گرفت خوب شد واکسن 18 ماهگی زدم هفته پیش الان نمیدونم برا چی تب کرده خدا لعنت کنه این ویروس های مزخرف رو بچم آب شد

معمولا بین شیاف و پاراکید 2ساعت میگن فاصله بده حداقل

چهار تا شش ساعت بعدش

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی