۶ پاسخ

من نبردم دو ماهگی بردمش

اولشه
ماهی یه بار باید ببریش برای بررسی رشد بچه

باید ببری عزیزم

ببرش گلم 40 روزگی باید ببری
تکامل شو نگا میکنن
بعدشم قطره ویتامین آد شو بگیر

نه گلم باید ببری یک ماهگی

یک ماهگی نیست و ۴۰ روزگیه.ببین روند رشدی بچه رو چک میکنن بهتره ببری قد و وزن

سوال های مرتبط

مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی