تجربه‌اتون از ختنه بچه دوساله چیه

۳ پاسخ

من یک سالو هفت ماهه بود ختنه کردم شب اول فقط اذیت شدو گریه کرد صبحش بلند شد بازی کرد

به نظرم خیلی دیره

بنظرم یکم دیر شدع بچه رو تو ۳ ماهگی خوبه ختنه کنی الان هم درد بیشتری میکشه هم اذیت میشع

سوال های مرتبط