۳ پاسخ

دختر منم خیلی وابسته است به شیر غذا هم اصلا نمیخوره دکترش گفت باید بگیرم منم امروز خواستم ندم ولی هیچیییی نخورد فقط بهانه شیر داشت😭نشد بهش ندم از آخرم مجبور شدم بهش شیر دادم

بگیر عزیزم
بگیری همچیش روال میشه

من چند روز بهش نمیدم چون غذا نمیخورد
الان یک درصد داره بهتر میشه خدا شکر
ازش بگیر بهتره بنظرم بعد هرچی خودت صلاح بدوتی

سوال های مرتبط