من سر بچه اولم حالم خوب بود راحت شربت خوردم ولی سر بچه دومم حالم بده شد از هوش رفتم
من حالم بد نشد ، رفتم بیرون هوا بهم خورد قدم زدم خوب بود ، من این آزمایش دادم هوا هنوز خنک بود
واای این چ ازمایش غولیه ک هنوز بهش نرسیدم و همتون میگید چ سمیه ؟؟ واقعا چیه ازمایشش تو هفته چندم باید بدم ؟ واسه چیه ؟ 😆🫣
متنفرررررم ازش
من که اصن خوشم نیومد از طعم و مزش
اگه حالت تهوع گرفتی
یکم اب خنک بخور چند دقیقه بعد خوب میشی عزیزم
بری خونه یخورده دگرگون میشی
اره خوبه عزیزم منم مشکلی نداشتم
وای بعدش حال آدم ی جوری میشه اصلا افتضاحه 😂
سلام عزيزم چقدر شد هزينه ازمايش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.