اینم از ازمایش معروف،فعلا که خوبم🤣

تصویر
۱۰ پاسخ

من سر بچه اولم حالم خوب بود راحت شربت خوردم ولی سر بچه دومم حالم بده شد از هوش رفتم

من حالم بد نشد ، رفتم بیرون هوا بهم خورد قدم زدم خوب بود ، من این آزمایش دادم هوا هنوز خنک بود

واای این چ ازمایش غولیه ک هنوز بهش نرسیدم و همتون میگید چ سمیه ؟؟ واقعا چیه ازمایشش تو هفته چندم باید بدم ؟ واسه چیه ؟ 😆🫣

متنفرررررم ازش

من که اصن خوشم نیومد از طعم و مزش

اگه حالت تهوع گرفتی
یکم اب خنک بخور چند دقیقه بعد خوب میشی عزیزم

بری خونه یخورده دگرگون میشی

اره خوبه عزیزم منم مشکلی نداشتم

وای بعدش حال آدم ی جوری میشه اصلا افتضاحه 😂

سلام عزيزم چقدر شد هزينه ازمايش؟

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۴ ماهگی
مامان هـامیـن✨️🫶🏻 مامان هـامیـن✨️🫶🏻 ۸ ماهگی
مامان دخمل فندقی مامان دخمل فندقی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهزاده و پرنسس مامان شاهزاده و پرنسس ۵ ماهگی
مامان مِهراد💙 مامان مِهراد💙 ۱۰ ماهگی