کدوم سرلاک خوبع برا ۷ ماهگی ؟؟؟

۴ پاسخ

گندم خرما خوشمزه بود
اما گندم موز دوست نداشت

گندم و موز

دکتر داروخونه گفت اگر اولین بار هست سرلاک میگیری بهتره با فرنی برنج شروع کنی

دکتر دیار بهم گفت گندم ساده بگیر خودت موز یا خرما رو بهش اضافه کنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان مامان... صبا مامان مامان... صبا ۱۷ ماهگی