عزیزم من با تمام تحقیقاتی که کردم به این نتیجه رسیدم زیر ۶ ماه آسیب به گوارش و روده است حتی توی گهواره هم مقاله شو کامل نوشتن
اما ب نظرت احترام میزارم💗
بازم ۵ ماه بهتر از ۴ ماه هست
۴ خیلی خیلی زوده.
من از فرنی برنج و پوره های میوه شروع کردم
و بعد سیب زمینی آبپز و هویچ
حریره بادام هم میگن خوبه
کدو سبز هم آب پز کردم ب دخترم دادم
عزیزم منظوری ندارم ها
چون بقیه دلایل خودشون رو دارن
گفتم از توام بپرسم
چرا از ۵ ماهگی میخوای شروع کنی مگه نباید ۶ ماه کامل بشه بعد کمکی رو شروع کنیم
سلام
ب نظرم اگر وزنش خوبه بزار پايان ٦ ماهگي پسر من واسه خوردني دست و پاميزنه ولي هم وزنش خوبه هم شير خودم خوبه نميدم بهش ولي اگر خواستي شروع كني با ي قاشق چاي خوري ارد برنج و اب جوش شروع كن سبك باشه
منم دخترم همسن دختر شماس دلم میگه منم شروع کنم وزن دخترتون ۴ ماهگیش چن بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.