ببین روز اول ۴ ساعتی رور دوم اگر تب نداشت ۶ساعتی پاراکید فقط واسه تب بچه نیست واسه دردشم هست واکسنا دردناکه حداقل دوروز بهش بده تا دردش سبک ش
من ۲۴ساعتو دادم بعدش انگار نیاز میس
روز اول چهارساعتی روز دوم هشت ساعتی
روز سوم دیدی خوبه نده
منم دیروز زدمش
من تا ۳ روز دادم
روز اول ۴ ساعت
روز دوم ۶ ساعت
روز سوم ۸ ساعت
روز اول هر چهار ساعت روز دوم هر شیش ساعت روز سوم هم اگع تب داشت هر هشت ساعت اگه نداشت دیگه نده
برا شما هم دوتا امپول زدن یعنی تو هر دو پاش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.