اره من شیرینی میخورم یا غذا چرب میخورم اینجوری میشم بیشتر
وای من ک از اول بارداری دارم الانم یه چی بخورم سنگین باشه ب معدم نسازه باز هستش 🥲
منم خیلی اذیتم مخصوصا شبا موقع خواب اسید معدم میزنه بالا انگار گلو و نای و همه جامو میسوزونه نمیذاره بخوابم
من خیلی شدید در حدی ک شبا نمیتونم بخابم
اره عزیزم من بیسکویت میخورم خوب میشم
منم تو گلوم شبیه اینک قرص باز شده باشه انقد اذیتم میکنه
گیلاس بخور
هندونه بخور
بت کمک میکنه کمتر شه
شیر یا ماست خنک هم خوبه
اره منم دارم
دکتر یک قرص ناشتا داده اونو میخورم تا دوسه روز خوبم ولی اگه نخورم از شدت سوزش اسید معدم شبا نمیتونم بخوابم
شربت المینیوم ام جی ام خیلی خوبه قشنگ وقتی میخوری خنک میکنه میره پایین
اره عزیزم
اره طبیعیه گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.