با شیر دوش شیرتو بدوش بریز تو شیشه بهش بده این وسطا با سینه خودتم تلاش کن کم کم عادت میکنه
سلام سینتوبدوش تانرم بشه.سعی کن با شیشه شیر ندی باقاشق یاقطره چکون بدی بهتره.منم سربچه اولم مثله شمابودم روزای اول نوک سینم پهن بود، شیرسفت شده، بودفک بچه ام ضعیفه ،نمیتونست بگیرش اولش باقاشق دادم اماخسته میشدم، روزی چندبارشیرخودموباشیردوش میدوشیدم ومیریختم داخل شیشه بهش میدادم وسط خوردن آروم شیشه رودرمیوردم وسینمومیزاشتم دهنش هرروزتایمشوبیشترمیکردم وقتی تنهابودیم خیلی بهتربودتاچهل روز اینجوری گذشت بعدچهل روز دیگه باشیشه شیرندادم. یه مامان ۲۰ساله بودم وهمه به خاطراینکه نذاشتم بچم شیرخشکی بشه تشویقم میکردن.بایدقبل خوردن بدوشی سینتوکه نرم بشه
بزار سینه ات مک بزنه فکش رون میشه شیشه شیر چون شیر رون میاد براش براش مک زدن راحته بهش با سرنگ بهش بده یا رو سینه خودت بریز بزار سینه خودتو بگیره مک بزنه
عزیز منم دقیقا مشکل شما رو داشتم و هنوزم سر سینه ام بزرگه به مرور بچه میگیره و عادت میکنه . همینجور بهش بده ... منم شیر خشک کمکی بهش میدم یکبار صبح ها یکبار شبها
سرسینتو نازک کن یکمم فشار بده شیر بیاد رو سر سینه خشک نباشه میگیره
به نظرم فعلا شیشه بهش نده تا به سینه ت عادت کنه وگرنه دیگه سینه ت رو نمیگیره یا به سختی میگیره
بچه منم دقیقا همینطوریه.. خیلی کلافه میشم
من خودم با نوک انگشتام نوک سینه مو یکم به بیرون ماساژ میدم بهتر میگیره و اینکه اینو فهمیدم وقتایی که خیلی گشنشه اصلا سینه نمیگیره فقط شیشه باید بهش بدم.. بقیه مواقع خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.