۲۴ پاسخ

نه من اصلااااا و ابدا فکر نمیکنم
حتی برای یک ثانیه ها

منم اصلا و عمراااا

منم هرگز نمیخوام

تنها نیستی

منم نمیخوام

منم فکر نمیکردم شدم الان یسالشه😅

عمراااا نمی‌خوام خدا به هرکس میخواد بده

تنها نیستی منم ب بچه دوم فکر نمیکنم

نهه منم هستم .من کلا نمیخوام اگرم میخواستم یک درصد تو این شرایط اقدام نمیکردم😑

منم فک نمیکنم

و من😂😂😂

و من ✋️

الان مثل قدیمانیس اصلا نمیذارم یکی دیگه بدبخت شه

منم اصلا نمیخوام

من که دارم پشیمونم

منم نمیتونم فکرشو بکنم . شرایطا متفاوته دیگ.... چی بگم

تحت هیچ شرایطی نمیخام و نمیارم

فکر کن باردار باشی و جنگم باشه 😶

منم نمیخام

منم اصلا فکر نمیکنم😕

اصلا مخصوصا با این هزینه های سرسام آور

منن فکر نمی کنن و در خد‌مرگ‌هم احتیاط می کنم...خدا یکی برام‌حفظ کنه..دختر ننن دوسال و شش ماهشه

تو فرزند پروری دیدی؟

منم پریود نشدم🤦‍♀️🤦‍♀️

سوال های مرتبط