من که دارم میمیرم از معده درد یبوست هم ندارم امروز ۷ هفتم شد فقط از درد گریه میکنم تو عمرم ن معده درد داشتم ن رفلاکس وای وحشتناکه این شرایط
اره من اینجوری بودم.
اگر یبوست داری بیشتر اینجوری میشه
چون شکم ک کار نکنه
معده درد میگیری و ورم معده میگیری.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.