۲ پاسخ

من که دارم میمیرم از معده درد یبوست هم ندارم امروز ۷ هفتم شد فقط از درد گریه میکنم تو عمرم ن معده درد داشتم ن رفلاکس وای وحشتناکه این شرایط

اره من اینجوری بودم.
اگر یبوست داری بیشتر اینجوری میشه
چون شکم ک کار نکنه
معده درد میگیری و ورم معده میگیری.

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان مامان دخملام 💞 مامان مامان دخملام 💞 هفته سی‌ام بارداری