۳ پاسخ

فقط به هیچ عنوان از گوش پاک کن استفاده نکن که دردشو صدبرابرمیکنه

واسه کیپ بودنش. دماغتو بگیر آب دهنتو قورت بده .

من دوماه درگیر دردگوش بودم.هزارتا ترفند امتحان کردم.اخرش با دودعنبرنسا خوب شد

سوال های مرتبط

مامان 🩵Marshmalo مامان 🩵Marshmalo هفته سی‌وپنجم بارداری