۴ پاسخ

من کلا همون لحظه بخوره میدم بهش دیگه نگه نمیدارم، یا خودم میخورم یا میریزم دور🥴

تو‌حریره نریزی بهتره ابجی ازینا

تا دو ساعت میتونی نگه داری یعنی من بیشتر این نگه نمیدارم فک میکنم خراب میشه

به نظر من دو روز چون موز زود خراب میشه

سوال های مرتبط

مامان زینب و زهرا🦋 مامان زینب و زهرا🦋 ۱۵ ماهگی
مامان آرش عزیز مامان آرش عزیز ۱۳ ماهگی
مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ مامان آوا کوچولو 🖇️❣️ ۸ ماهگی