مامانا بادوم حریره رو چطوری نگه میدارید ؟

۳ پاسخ

من هرشب براش خیس میکنم صبح درست میکنم 🙄

من بادوم خیس کردم پوست کندم بعدم سابیدم که دونه نداشته باشه
بعدم تو پاکت فریزر ریختم صاف کردم مربع های کوچیک تقسیم کردم گذاشتم فریزر
چون بادوم خیس میخوره تو یخچال امکان خراب شدن هست

من بادوم و برنج رو باهم آسیاب کردم ریختم تو شیشه‌ای گذاشتم یخچال

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ سالگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان م‍‍ــیران 🩵 مامان م‍‍ــیران 🩵 ۱۷ ماهگی