یه لیوان اب جوش بریز دو سه تا قاشق شیره خرما قاطیش کن بخور روزی ی لیوان
بنظرم بهترین گزینه حال خوبته
من اوایل زایمانم از لحاظ روحی به شدت داغون بودم شیر نداشتم ولی به مرور حالم که بهتر شد شیرمم شروع کرد به آمدن
لیدی میل بخور
چای و خرما
دلستر مالت
غذای برنجی
و اولویتت خواب شبانه و کافی باشه مطمئن باش جواب میگیری منم مثل شما بودم
ی چند روز بخور قشنگ سینه هات رگ میکنه
خنک نخور بیرونداز یخچال بذار
دلستر بخور
درد مشترک🥲این ی ذره شیر رو هم ک دارم چرب نیس قوت نداره
همین غصه و ناراحتی شیرتو کم میکنه
شیشه نمیدی خب؟شاید شیشه دادی شیرت کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.