۸ پاسخ

یهویی نگیر کم کم دفعات شیر دهی رو کم کن برای بچه اینطوری بهتره به نظرم
از یه مشاور اگه تونستی بپرسی خیلی خوبه

اینقدر پسرم وابسته بود که نگو خسته ام کرده بود با یک بار صبرتلخ دیگه نخورد الآنم خیلی خوب غذا میخوره قبلا که شیرمیخورد اصلا غذا نمیخورد فقط وابسته شیرسینه بود

من یک شب به سینه هام صبرزرد یا همون صبرتلخ زدم یک بارپسرم خورد حالش بدشد واستفراغش کرد و دیگه نخورد چون خیلی تلخه چون واقعا خیلی تلخه که حال خودمونم بدمیشه به نظرم خیلی خوبه حتما امتحان کن

من ریمل زدم خیلی راحت کنار اومد با اینکه وابسته بود
نه ندوش اصلا تا سه روز شبا یبار تو خواب بده بهش اینجوری اصلا دردت نمیاد

من یک ماه پیش یهویی قطع کردم
پسرم وابستگی شدید داشت و فکر نمیکردم راحت کنار بیاد ولی خداروشکر عالی بود
من رو سینه هام چسب برق زدم نمیدونم چندشش میشد از رنگ سیاهش میترسید چی بود که اصلااااا حتی سمت سینه نمیومد
من تا سه شبم بهش شیر دیدم و دیگه از شب چهارم ندادم .خداروشکر نه سینه درد گرفت نه ورم و تب

من آخر اردیبهشت گرفتم، اول صبح به سینم رژ لب قرمز زدم ، شکل های مختلف کشیده بودم ، تعجب کرد ، سینمرو هل داد نخورد ، البته من از چند ماه قبل ، روزی سه بار بهش شیر میدادم،
بعد شب که شد بهش تلخک زدم ، کم بزنی میخوره دو یا سه مرتبه بزن بذار خشک بشه،
خوشش نیومد و نخورد دیگه ، یکی دو شب نمی‌دونست چطور بخوابه ، کمی رو پا و کمی بغل میگردوندیم تا میخوابید ، بعد چند شب رو زمین گذاشتم تا به زمین عادت کنه ،

سینه هات رو ندوش ، چون دوشیدن باعث میشه شیر ترشح بشه دوباره ، من از ماما پرسیدم گفت ندوش ، فقط وقتی درد داشتی برو حموم بذار آب از رو سینه هات رد بشه ، اصلا ماساژ هم نده

سلام عزیزم روش من اینمدلی بود روزا بهش ندادم شبا قبل خواب سینمو دوشیدم و نصفه شبا که خواب عمیق بود فقط یکبار بهش شیر دادم تا چند شب .و اینکه دیگه شبا هم کلا حذف شد

من یکم اردیبهشت گرفتم پسرمو خیلی وابسته بود ولی خداروشکر خیلی راحت گرفته شد من یک دفعه قطع کردم جالب اینجاس من دو روز اول یکم سینه درد داشتم بعدش اوکی شد و اینک من هنوزم سینمو فشار میدم شیر زرد رنگ میاد یکم ازش نه من ندوشیدم چون سینه هام باد نکردن

سوال های مرتبط