۷ پاسخ

اول شیر روز قطع کن بعد شب تدریجی
خودتم میتونی برای ایکنه شیر کم بشه یکم مایعات کم بخور و سوتین سفت ببند رو به پشت بخواب

شیر که حتما بهش بده دیگه هرروز یه لیوان شیر رو باید بخوره حالا محلی که خوب جوشیده یا پاستوریزه پرچرب
من براش ماجان خریدم که از حالا عادت کنه وقتی گرفتم بخوره دارم تدریجی میگیرم
وقتی از شیر گرفتی مایعات زیاد بهشوبده آب میوه طبیعی هندونه طالبی و ...
انجیر هم بذار خیس بخوره روزی دوتا بده بخوره مامانم میگه انجیر باعث میشه بچه صبور بشه و نق نقو نشه بعد شیر

نه عزیزم لازم نیست سینت رو خالی کنی چون هر چی خالی کنی بیشتر شیر میاره سینه بند سفت ببند و درصورت تب و درد استامینفون خالی بخور میتونی شب اول تو اوج خوابش هم بهش یکم شیر بدی من. اللن ۱۵ روزه از شیر گرفتم این تجربه خودم بود درد سینم هم چهار روز بود بعدش کم کم ارون شد

من ب روش تدریجی از شیر گرفتم جوری بود ک آخراش شیر اونقدر نداشت سینم ک بخواد اذیتم کنه،اصلا نیاز ب دوشیدنم نداشت...چیز خاصی رو جایگزین نکن برای بچت ک باز عادت کنه،حتی ب شیرمحلی و...خوبه بهش بدی اما وابستش نکن

من روز اول و دوم ی بار دوشیدم دیگه ندوشیدم روز چهارم سینم سنگین شد و درد گرفت ی بارم دوشیدم و تمام خشک شد، من شیر پاستوریزه میدم بهش ی بار میان وعده حالا یا صبح یا عصر ی بارم آخر شب میخاد بخوابه، هر دو ساعت یا سه ساعت باید بهش غذا بدی میوه بدی زود زود گشنه میشن ببین چی دوست داره همونا رو براش درست کن

اینارو انجام بده

تصویر

عزیزم من پسزم شیرخشکی بود بابت این تجربه ای ندارم اما هرروز یک لیوان دکتر گف شیرپاستوریزه بدم یا شیر بز ک بیست دیقه نیم ساعت بجوشه بعد
شیر بز نزدیک ترین شیز به شیر مادره

سوال های مرتبط