زایمان طبیعی یا سزارین؟

۹ پاسخ

گزینخ دال هیچ کدوم کاش تخم میزاشتیم😑

فقط سزارین♥️

با توجه به تجربه اولم که طبیعی بودم دومی قطعا سزارین

انشاالله سزارین

طبیعی

سزارین عالی بود برامم

سزارین طبیعی رفتم پدرم دراومد بچه نیامد اخرسزارین کردن راحت شدم

طبیعی

من طبیعی بودم خیلی راحت بچم دنیا اومد ولی با امپول فشار بودم

سوال های مرتبط