41 هفته زایمان کردم با آمپول فشار
من دو هفتس دو فینگرم دردم ندارم 🥲
خوبه ک زود معاینت کرده من پریروز رفتم دکتر گف اگه نزاییدی هفته دیگه باز بیا ببینمت نمیدونم معاینه میکنه یا نه
من ۴۰ ام تموم کردم🥹
هنوز زوده برات 🤣🤣
من چی بگمممم🥲😂
عزیزم دکتر واسه شما گفت که بری نوار قلب یا همون ns?واسه من گفت برو اما من نرفتم
باز هنوزم خوبه کاش منم باز شم هفته دیگه معاینه دارم
دوست من ۴۲هفته بود زایید
منمکالان ۳۹ ام
هیچ علائمیهم ندارم
ا دقیقا هم هفته ایم
خب معاینت کرده دیگ دراز نکش استراحت کن پیاده روی کن زیاد و ورزش کن
من بچه اولم بعد از معاینه گل مغربی گذاشتم پیاده روی کردم کیسه ابم پاره شد
ببین کاری ب این نداره الان چند باشی
یکدفعه میبینی درد شروع میشه و در ۱۲-۱۳ ساعت فول میشی زایمان میکنی
خوبه حالا شما یه فینگری من اونم نیستم
ازچندهفته یه فینگربودی دردم داره من داشتم
دقیق ۳۸ هفتم 🥴😵💫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.