شکلات، بستنی، ابمیوه، وزن اضافه میکنیم اگ زیاد بخوریم؟؟؟

۶ پاسخ

نه تنها برای خودت و جنین خاصیت نداره بلکه باهث اضافه وزن خودت و بالا رفتن قندت میشه

قطعا خودت وزن اضافه میکنی، بچه رو نمیدونم😬

شکلات و آبمیوه و اینها وزن خودتونو بالا میبره

دکتر بمن گف شیر بخور
چیزای شیرین مقوی مثل شیر برنج شعله زرد حلوا بخور وزن میده
آبگوشت حلیم حبوبات وزن میده

والا من هر روز قرصای ویتامینو با آب میوه می‌خوردم اصلا آب میوه تأثیر نداره رو وزن دیروز ک رفتم گف وزنش کمه

قند دارن آره ممکنه قندت هم بره بالا متعادل بخور

سوال های مرتبط