یکم که راه میرم یا یکاری انجام میدیم زیر شکمم درد میگیره عادیه؟

۵ پاسخ

با دکترت در میون بذار تا خیالت هم راحت باشه

ببین عزیزم طبیعیه ولی سعی کن کارای سنگین نکنی و بیشتر استراحت کنی منم همین طوریم و وقتی به دکتر گفتم بهم گفت استراحت داشته باش و سعیی کن کار زیاد نکنی البته وضعیت من فرق داره من طول سرویکسم پایینه

منم احساس درد و سنگینی و گرفتگی پایین شکمم میکنم... خیلی بده نمیشه به کارام برسم درست حسابی

منم اینجوریم🙁

منم اینجورم😑

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری