با دکترت در میون بذار تا خیالت هم راحت باشه
ببین عزیزم طبیعیه ولی سعی کن کارای سنگین نکنی و بیشتر استراحت کنی منم همین طوریم و وقتی به دکتر گفتم بهم گفت استراحت داشته باش و سعیی کن کار زیاد نکنی البته وضعیت من فرق داره من طول سرویکسم پایینه
منم احساس درد و سنگینی و گرفتگی پایین شکمم میکنم... خیلی بده نمیشه به کارام برسم درست حسابی
منم اینجوریم🙁
منم اینجورم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.