انگاری ی قل بچه تو شکمم جامونده
با رژیم و ورزش خیلی کوچیکش کردم
الان تقریبا با زیرشکمم مشکل دارم
هیچی۱۵ کیلو وزن کم کردم اما زیر شکمم همچنان هست
۴۳ کیلو شدم 🤦🏻♂️🤦🏻♂️🤦🏻♂️
هیچی سلام میرسونه
همزیستی😅
هیچی زیاد بزرگ نشد زیر شکم دارم
فعلا باهاش زندگی میکنم تابعدا کوچیکش کنم😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.