مامانا ک سزارین شدید با شکم بعد سزارین چکارکردید؟

۸ پاسخ

انگاری ی قل بچه تو شکمم جامونده

با رژیم و ورزش خیلی کوچیکش کردم
الان تقریبا با زیرشکمم مشکل دارم

هیچی۱۵ کیلو وزن کم کردم اما زیر شکمم همچنان هست

۴۳ کیلو شدم 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

هیچی سلام میرسونه

همزیستی😅

هیچی زیاد بزرگ نشد زیر شکم دارم

فعلا باهاش زندگی میکنم تابعدا کوچیکش کنم😁

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱۱ ماهگی