من خواهرم بهم داده ابیه نمیدونم بزارمش یا بخرم
من گرفتم ۱.۳۰۰ .
اما مدلهای مختلف داشت. ۳۰۰ و ۴۰۰ هم داشت. اما با توجه به جنس پارچش گرونتر میشد .
بهمن ماه پارسال گرفتم از سیسمونی آقا بزرگ
منم ۴۸۰گرفتم، الان فکرکنم گرونتر شده
من ۴۰۰ گرفتم
من جدا نگرفتم رو سرویس خوابش داشت
من اول برج یک گرفتم ۴۰۰امروز توسیسمونی گفت ۸۴۰
من خیلی وقت پیش مادرم برام خرید ۹۰۰ تومن بعددیدم قیمت های جاهای دیکه چقدر پایینه ... حدودا آذر ماه سال قبل خرید
من یه پیج بود قبل عید ب نام تیتی بیبی تولیدی مشهد بود سرویس خابشو کلا از اون گرفتم هم قیمتش مناسب بود هم تکه هاشو میتونسی کم و زیاد کنی هم جنسشون خیلی خوبه فک نمیکردم واقعا انقد خوب باشه جنیشون
من از عبدالرزاق گرفتم پونصد شد انگار اگه اشتبا نکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.