سلام خانوما من از شیرینی بدم میاد الان حتی قند با چای نمیخورم مشکلی که ندارع از هیچ شیرینی استفاده نمیکنم
قند نداری ک مورد نداره ی لیوان ک اشکال نداره ولی قندداری ن نخری بهتره . دوقلوپ بخورا هوست بره
نبات سفید بخور منم هفته ۱۲هستم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.