زور سخته ایمیش زور اذیت بون
کلا علایمی سرماخوردگی شدیدیان هبو😫
استا بده بخوابن خب .....و چند قطره جای واکسن بریز ماساژ بده
الهی بگردم چه سخت اونم دوتا
برای پسر من آنقدر راحت بود فقط اولش گریه کرد تا اوردم خونه
بعدش انگار نه انگار
گریه کردن ب کنار، دختر من یکسره بالا میاورد ینی مثل ادم بزرگا استفراغ میکرد تا دوروز، خیلی خیلی سخت کذشت واس ماهم
وااییییی نه
بچه منم اذیت نشد فک کنم بچه ها با هم تفاوت دارن
عزیزم.تا فردا یه کم اذیتن.نگران نباش
من زدم اصلا دخترم اذیت نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.