از چند ماهگی میشه کالسکه استفاده‌کرد‌

۸ پاسخ

من از ۲۳ روزگی گذاشتم

من از چهل روز استفاده میکنم

من از دوماهگی استفاده کردم

بستگی به کالسکه داره
برای من جا داره که زمان نوزادی‌ کریر میره داخلش
از ۲۰ روزگی استفاده کردم

از زمانی که نشستن یاد بگیرن..من دخترم گذاشتم تو کالسکه همش سرمیخورد😅

من تازگیا دارم استفاده میکنم

از همون تولد
خودشون حالت خوابیده هم دارن

من از ۲۳ روزگی گذاشتمش

سوال های مرتبط

مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۳ ماهگی