من از ۲۳ روزگی گذاشتم
من از چهل روز استفاده میکنم
من از دوماهگی استفاده کردم
بستگی به کالسکه داره
برای من جا داره که زمان نوزادی کریر میره داخلش
از ۲۰ روزگی استفاده کردم
از زمانی که نشستن یاد بگیرن..من دخترم گذاشتم تو کالسکه همش سرمیخورد😅
من تازگیا دارم استفاده میکنم
از همون تولد
خودشون حالت خوابیده هم دارن
من از ۲۳ روزگی گذاشتمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.