بچه ها شماها د۳ رو هرروز میخورید؟ چه دوزی دکترتون داده؟

۸ پاسخ

من یه روز دوهزار یه روز هم دوتا دوهزار دکتر غدد بهم داد

من هر روز ۲هزار میخورم از اول بارداری

اگه کم نباشه و سه بدنت هرروز هزار. برامن کم بود هرروز دو هزار میخورم. بعضیام خیلی کمن اونا دوزشون فرق داره آمپولشم میزنن

صبح ها ۱۰۰۰

من دوهزار هرروز

هزار هر روز عصر

هر روز نهار ۱۰۰۰

هزار هر ظهر میخوردم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی