شما قرص د۳ رو کی میخورید؟

۷ پاسخ

بعد ناهار

با غذای چرب باید خورده بشه
ک معمولا ناهاره

بعداز صبحانه

بعد ناهار

ظهر ها

من چون کلسیم و ویتامین روزنامه داشت دکترم گفت لازم نیست جداگانه بخورم

ویتامینمو همراه یا بعد ناهار میخورم

بعد ناهار

سوال های مرتبط

مامان نیلا🩷نی نی🩵 مامان نیلا🩷نی نی🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هادی💙🩵💙🩵 مامان هادی💙🩵💙🩵 ۴ ماهگی
مامان فنچ کوچولو🩷 مامان فنچ کوچولو🩷 روزهای ابتدایی تولد