خانوما قرص آهن رو کی میخورید که خوب جذب بشه؟

۹ پاسخ

شب قبل خواب

آخر شب قبل خواب

شبا قبل خواب

شب قبل لالا

من یکی عصر یکی هم قبل خواب

شب قبل از خواب،دوساعت قبلش هم شام و خوراکی واینها را خورده باشی که دیگه چیزی قبلش نخوری

هر موقع میخوری باید حواست باشه که یک ساعت قبل و بعدش لبنیات نخوری

اخر شب قبل خواب برای اینکه معدت حساس نشه و درد نکیره اما هم دکترم هم داروخانه پرسیدم گفتن بعد ناهار جذب خوبی داره

شب قبل خواب

سوال های مرتبط

مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل ۶ ماهگی