آره پر از ویتامین و آهنه ...
دکتر پسرای من گفت بدمبهشون .
و منم میدم وزن دهی خوبی داره الرژی زاهم نیس.
و اینکه خیلی خوب میخورن و دوسش دارن
بله خیلی خوبه. منم میدم.
اره وزن دهیش خیلی خوبه من پسرم خیلی دوس داره در کنارش غذاشم میخوره
عزیزم منم دوست نداشتم بهش بدم ولی دکتر گفت اول غذاشو با فرنی و سرلاک برنج شروع کن،
من سرلاک برنج هیپ گرفتم پسرم کلا غذا خور نشده ولی یه ذره به زور بهش میدم
من ندادم
چون خیلی شیرینه
دوست نداشتم به چیزای شیرین عادت کنه
خیلیا میگن ارزش غذایی نداره
ولی من به شخصه اولین غذاشو با سرلاک شروع کردم هنوزم بهش میدم
نیاز به تست نداره امکان الرژیش تقریبا صفره
چیزیه که چندین سال داره روش ازمایش میشه و خیلیا مصرف میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.