وقتی بچم کوچیک تر بود از اینا نمیدادم یکبار از حکیم بانو گزفتم خداییش عالی بوذ
دکتر قبلیش که فوق تخصص بودن گفتن 8ماه به بالا
این سری رفتم مطب از دکتر جدیدش خواهم پرسید
من میدم عالین
من باهاش مخالفم
ولی اگه میخوای بدی عزیزم
سعی کن خارجی بهش بدی
اره من گندم خرماشو الان میدم ولی حریره بادومش بهتره از نظر طمع
عزیزم، تبلیغ نمیکنم، فقط چون خودم به کیفیت محصولات اهمیت میدم پیشنهاد میکنم سرلاک ارگانیک رو امتحان کنی. 🌱
برخلاف خیلی از سرلاکهای بازاری، افزودنی، نگهدارنده و شیر خشک نداره و با خیال راحت میتونی برای کوچولوت استفاده کنی. ماندگاریش هم تا یک ساله.
هم میتونی مثل سرلاک فقط با آب جوش آمادهاش کنی، هم مثل فرنی کمی حرارت بدی. واقعاً هم از نظر طعم و هم کیفیت عالیه. 😊
اگر دوست داشتی توضیحات بیشتری بدم یا نمونه محصولات رو ببینی، توی روبیکا پیام بده: ۰۹۰۳۵۱۴۹۸۷۶
من ک میدم
دکترشم میگه خوبه بده
ی بارم این حرفو گفتم
گفت نه خیلیم خوبن
من به پسرم میدم
من گرفتم ولی پسرم نمیخوره
آره به نظر من
من نه به پسر اولم دادم نه به دومی🫠
نمیدونم بخدا
البته من پسرام چیزای شیرین دوست ندارن شاید اگه میخوردن میدادم بهشون😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.