خانما اشکال نداره بعد غذا به دخترم شیر بدم

۲ پاسخ

نه من بارها دادمش اشکال نداره البته اگ شیر خودت باشه .

اگه بدی هم نميخوره چون غذا خورده دیگه سیره

سوال های مرتبط

مامان نوراونیلا مامان نوراونیلا ۱۳ ماهگی
مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 مامان 🦢💫PANAH 🌈🌹 ۱۵ ماهگی