۷ پاسخ

شیر بدون لاکتوز بخور خیلی خوبه

🫤منم من کلا هرچی میخورم حالت تهوع دارم دیونه شدم دیگه

اره خیلی خوبه

هرک اوکی هس اعلام‌کنه

بچها اگه اوکی باشین یه گروه بزنیم ،چیزای لازم رو بگیم بهم

منم اینجوریم ولی مجبوری میخورم

ماست‌.پنیر.دوغ

سوال های مرتبط