۳ پاسخ

عزیزم یه سوال بچه منم رفلاکس داره شما اگه شیرخشک میدین چه شیرخشکی میدین

من دکتر گفت با شیر خودت حل کن البته کوچولوت 5ماهشه میتونی دیگه با اب حل کنی فقط سریع بده گلوله میشه

یه پسته پودرو تو ۳سیسی اب حل کن سریع حل کن سفت نشه بریز تو سرنگ بده به بچه

سوال های مرتبط