اصلی ترین علت سرگیحه وسبکی سر چیه؟

۳۳ پاسخ

اگر منظورت شایع ترین علل هست که میشه افت فشار خون و قند خون و کم خونی
اگر منظورت مهم ترین و جدی ترینه فرق داره

چرا حتما ببرش

راستی خوشحال میشم روبیکا باهم خرف بزنیم اگر ایدین داری

فردا ببرم مرکز بهداشت بیام خونه چقذر خسته کننده تا ناهار درست کنم وا حمام مهرسام ببرم داغون میشم

خدا کنم روزهای ارامش شادی بیات

استراحت کن من تو از فردا عین سرباز چشم خواب الود باید با اینها حرف بزنیم سرکله بزنیم

باور میکنی روز به روز لاغر تر صورت داغون
به مامانم گفتم برج ۸ گرفتم از شیر راحت
خداروشکر شیر خشک زیاد نمیخوره همش شیر خوذم با پاستوریزه پرچرب میخوره

اره ولی جنگ ادم روانی کرده میترسم بیارم

خدا کنم بخدا خسته شدم
راستی بچه های پیش فعال از کجا بفهمیم هستن یا ن

برو بکش راحت دندون بکار

الهی من سریع درست کردم کشیدم فقط یکی دارم نشد تا الان برم درست کنم

الان دیگه بچه اوردن فایده نداره بخدا

هنوز بیدار میشه شبها کی خوابشون عمیق طولانی باشه منم استراحت کنم

مهرسام منم ساعت ۱۰ ونیم شب خوابید صبح مرکز بهداشت عصر خونه عمه اش داغون میشم

من دوماه پیش رفتم دکتر دوتا درست کردم الان یکی دارم گفت ۱۱ میلیون نرفتم هی امروز فردا میکنم

چرا نرفتی دکتر

مهرسام من همش گریه ترس ناراحتی بی خوابی زیاد اصلا من خواب نداشتم بخدا باور میکنی همه بهم میگن چقدر نو اذیت شدی داغون شدی چه تحملی ۳ روز اوندی خواب نکردی یک سره بیدار

مهرسام الان من بیشتر ناراحتم کجا ببرم

اره بخدا من به همسرم میگم بچه من نمیارم بخدا جنگه

وقتی گفتن رهبر شهید همه نرفتن سرکار بعد اومدن سرکار

همسرم فقط نیمه دوم عید استراحت.

باور میکنی مهرسام شبها ساعت ۱۰ ونیم میخوابه دو بار شب شیر میدم ساعت ۸ صبح بیدار یا ۷ صبح
۱۲ خواب تا ۲ ونیم دیگه بیدار تا ساعت ۱۱ شب

مهرسام ۳ روز خونه خواهرشوهرم بودم همش گریه کریه اصلا نخوابید این قدر اذیت شدم

باز خدا میدونه جنگ باشه یا ن

مال همسرم تعطیل چند روز تو عید دیگه گروه بندی کردن من همش بندر

این قدر صدا وحستناک بود مهرسام همش گریه بی خوابی ترس منم روزها تنها با صدای موشک همش جیغ کریع

به همسرم اجازه مرخصی تعطیل نکردن

ایام جنگ فقط دو روز رفتم پیش خواهرشوهرم دیگه اومدم بندر خونه خودم

امروز داشتم یه فیلم نگاه میکردم دلم خواست گریه کنم کردم

مهرسام منم پیش هیچ کس نمیره همش خودم وابسته شده تا میخواهم برم دستشویی یا حمام یا دم در همش کریه

برو دکتر معده رسول توکلی ببین چی میگه

من از زمان زایمان تا الان خیلی لاغر تر شدم صورت خراب لاغر حتی وزنم پایین اهن ویتامین عصبی میشم تند میشم گاهی هم بدنم داغ میشه

دقیقا عین بچه داداشم هست مال اهن ویتامین و استرس زیاد و پشت گوش اب جمع بشه

سوال های مرتبط

مامان رها مامان رها ۲ سالگی
مامان قندنبات مامان قندنبات ۱ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۱۷ ماهگی
مامان قندعسلی مامان قندعسلی ۱ سالگی
مامان آیکان مامان آیکان ۲ سالگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱ سالگی
مامان آیهان😍🤗 مامان آیهان😍🤗 ۱۵ ماهگی