ماناناییی ک تازه از عبدل آباد روتختی خریدید برای نینی هاتون چند خریدید؟

۵ پاسخ

سلام خانوما کدومتون بی حسی گرفتین موقع سزارین چجوریه میشه بگین درد رو احساس میکنی

من از باسلام سفارش دادم

سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو
لینک کانالم
@babyshopppp

عزیزم چه سایتی؟

من نوجوان سفارش دادم. یه کاور تخت یه لحاف لایت یه کاور لحاف و یه رو بالشی شد ۱۲تومن. چیندار البته

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی