۶ پاسخ

من که سلیکونی دوس ندارم
یه دونه متوسط ساده گرفتم یه دونه هم آستین دار

من نگرفتم
بعد اگه دیدم لازمه میگیرم
من الان فانتزیم اینه بزارم جلو بچه بریزه و‌ بپاشع🤣
بعد اگه نظرم عوض شد میرم میخرم

من با سرویس غذا خوری گرفتم ۱۴۵۰

من پارچه ای گرفتم
سیلیکونی گرونه ارزش نداره ول کن بابا
تازه پارچه ایش هم‌گرونه دونه ای۱۴۴تومن یه کف دست پارچه

منم استین دار داشتم

من به روش سنتی میرم جلو. پارچه ای گرفتم😬😂

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی