۹ پاسخ

بسلامتی انشاالله شک نداشته باش همینم میشه مامان خوشگله چقدر خوشگلی اخه تووو😍🤩

ان شاالله بسلامتی 🌸

بسلامتی عزیزم

الهی آمین

ب امید خدا برای هممون

ان شاالله زایمان سالم و راحت برای همه مامانا😍🙏🏻

وای ایشالاا😍طبیعی یا سزارین

به امیدخدا

الهی آمین عزیزم برای هممون♥️

سوال های مرتبط

مامان شاهان وشهرزاد👶 مامان شاهان وشهرزاد👶 ۵ ماهگی