منم انجام دادم بیمارستان آرش تهران کلا ۵۰۰ تومن شد
حتی اگه دکترم نگه اگه شرایطشو داری حتما انجامش بده خیلی خوبه کلا قلب بچه رو برسی میکنه و خیالت راحت میشه هزینش یکم بالاس ولی ارزششو داره
من هم انومالی دادم هم اکو قلب
تو اکو قلب تخصصی تر بررسی میشه
منم دو بار دادم ولی الکی هیچ علامت و اینا هم نداشتم محض اطمینان فرستادنم برم
بعضی دکترا مینويسن
مشکل قلبی نداری خودت ؟
من مشکل دارم برام نوشته باید بدم
اینجا نوشته هنوز به دکترم نشون ندادم
خودت یا بچه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.