۱۲ پاسخ

خدا خیرت بده ذهن مارو هم درگیر کردی

عزیزم یکم خودتم فکرکن ب چیزی ک میگی،اگ واکسن ۱۸ماهگی منجرب اوتیسم میشد ک الان دور از جون همه بچه ها اوتیسم داشتن😐

فکر و خیال واسه واکسن یه طرف، حالا این درد هم اضافه شد🤦‍♀️

اونی که باعث اوتیسم میشه از قبل تولد تو بچه هست، فقط تو یه سن خاصی نشون میده، مادرزادیه
از هیچ چیزی هیچ بچه ای اوتیسم نمیگیره
دور از جون همه ی بچه ها و مادر ها مثل سندرومه، مادرزادیه
نمیدونم تونستم منظورمو بگم یا نه

اوتیسم چیه ؟؟؟؟؟؟

خیر چون بچه خدایی نکرده اوتیسم باشه بعد از هیجده ماهگی کم کم خودشو نشون میده

عزیزم اوتیسم یه سندرم مادرزادیه اصلا ربطی به هیچ چیز دیگه نداره مث واکسن.
من پایان نامه ام مربوط به اوتیسم بود کاملا آگاهی دارن.هفته بعد هم پسرم واکسن 18ماهگی داره و حتما میبرمش بهداشت

اوتیسم از ژنه، ربطی ب اینچیزانداره

ن الکیه بابا

چرا ؟؟ دلیل خاصی داره که باعث این مشکل بشع؟
ذهن منم درگیر کردی خواهر

اینقد همه بد تعریف میکنن من خیلی وقته استرسشو دارم

یعنی چی؟

سوال های مرتبط

مامان آرتین وآیهان مامان آرتین وآیهان ۲ سالگی
مامان فندوق مامان🧿🫀 مامان فندوق مامان🧿🫀 ۱۶ ماهگی
مامان آیهان‌ونویان💛 مامان آیهان‌ونویان💛 ۱ سالگی