۶ پاسخ

بزرگن دیگه هرچی بخوریم میدیم حالا براصبحانه تنوع میدیم یروزفرنی یروز پنکک یا عصرونه مثلا سیبزمینی سرخ کرده اجیل سوپ وگرن شام وناهارهرچی بخوریم میخورن

هر چی تو خونه باشه دیگه بااین وضع نمیشه زیاد غذای بچه رو سوا کرد....
بااینحال سعی میکنم طوری برنامه ریزی کنم که همه مواد غذایی بهشون برسه.مکمل و ویتامین دی هم میدم بهشون.

والا برنامه ی خاصی نداریم هر چی بخوریم اونم می خوره

از غذای خودمون می‌دیم دیگه چه برنامه غذایی آخه

هرچیزی که خودمون بخوریم
طبق برنامه که ی روز گوشت ی روز مرغ ی روز سبزیجات

من تو گروه بودم امروز هر چی میدادیم برنامه غذاییشون میگفتیم تو گروه با سن بچه ها مون

سوال های مرتبط

مامان هدیه بزرگ خدا مامان هدیه بزرگ خدا ۳ سالگی