۶ پاسخ

فقط ژن

من ماکارونی فرمی رو با هویچ و پوره گوجه و مرغ و آب قلم میپزم سرلاک آماده میدم فرنی یا سیب موز گلابی میدم حتا تو سرلاک پوره میوه و خامه میزنم برنج و بلدرچین با سيب زمینی میدم الویه بدون سس و خیارشور کوکو حتا کوکو سبزی دادم بهش هرچی فکرشو کنی براش مجازه دادم اما کلا چون تحرکش هم زیاده و مثه بعضی بچهرها خوب نمیخوابه وزن خوب نمیگیره

اگر آهن بدنش کم باشه شاید یا ویتامینی چیزی.... ببین من به شخصه همه چیز مقوی و متنوع میدم به رایان.بلدرچین گوشت گوسفندی برنج ایرانی سبزیجات و میوه تازه کلی دسر و فرنی و اتمیل با خامه و کره میدم بخوره خوراکش هک بد نیست یعنی متعادله امااااا اینقدی ریزه که هرجا میرم اول این موضوع رو به روم میارن و نطق میکنن اینو بده اونو بده کلا بچه های من ژنشون تپلی نیس منم پذیرفتم الان پایا نه ماه ۷ونیم کیلوعه چیکار کنم؟؟ دارم هرچی در توانمه انجام میدم سالم باشه برام کافیه

عزیزم مولتی ویتامینش بده
زینکش هم بده اشتها میاره

چ غذا های متنوعی پیش نهاد میدین؟ و مقوی باشه؟؟

اینجور که من فهمیدم فقط ژن🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱۵ ماهگی