بیمارستان چمران عااالیه. تمیزی رسیدگی غذا حرف نداره
اگ کودک دکتر مهدی قادریان عالیه کارش
👌👌
بیمارستان خیلی خوبیه
دکتراسفندیاری
مشکلش چیه؟ اگه سوراخ قلب هس دکتر میر دهقان دیگه چون بازنشسته شده فقط همین نمونه عمل را انجام میده چون ریسک کمتری داره دکتر بیگدلیان هم هس که خیلی خیلی زیر میزی میگیره. ولی تا ایستگاه پرستاری میومد سر میزد پرونده را میدید ولی یه سر به خود بیمار نمیزد فقط بلد بود زیرمیزی ها را بگیره ولی پیش هرکی میری پیشنهاد میکنم قبلش یه مشورتی با میردهقان انجام بده
برا کودک بیگدلیان
البته شیراز هم ی دکتر معروف قلب داره دکتر صبری میفرسته پیش اون
فامیلیش خاطرم نیست
بیمارستان چمران عالیه
واسه بزرگسالان رو نمیدونم ولی دکتر بیگدلیان دکتر خوبیه شاید واسه بزرگسالان هم عمل کنه نمیدونم دقیق. بیمارستان خوبیه مخصوص قلبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.