۷ پاسخ

باید برین مطب تا نوبت ختنه بده من پسرم ختنه کردم خوب بود

من پسرم دکتر صفاری عسگریه ختنه کرد خیلیییییی راضی بودم

من براپسرم دکترصفاری کلینیک توحیدرفتم عسگریه شلوغ

والا ما یه اشناهامون رفت پیش دکتر جزینی بیحسی زده بود تا اومده بود بفرسته داخل وسط کار بیحسی تموم شده بود بچه از درد لیسه رفت ازاون به بعد دیگه پیشش نرفتیم کلا سنتی اذیتش خیلی زیاد

من پسرما دوهفته پیش ختنه کردم تو بیمارستان عسگریه بااینکه بزرگتر شده بود ولی کارشون خوب بود

سلام دکتر جزینی میگن به روش سنتی ختنه میکنه بعدش خونریزیا درد خیلی زیاد ولی تو بیمارستان عسگریه دکتر صفاری فقط حلقه انجام میدن من راضی بودم شلوغم بود هزینشم مناسب تر بود ازکارشون همه راضی بودن

بیمارستان عسگریه

سوال های مرتبط