۷ پاسخ

حضوری بری خیلی بهتره

مطب هم هستند؟ تو پذیرش ۲۴مطب ثبت نکرده انگار

حضوری برو من شوهرم رفت نوبت حضوری گرفت منم هر چی زنگ میزدم جواب نمیدادن

بزو کلینیک دوستداران کودک توحید دکترصفاری اونجاس خوبه ختنه هاش

زنگ بزنین به شماره موبایلش حتما خانم فدوی هستن

حضوری برید نوبت بگیرید برای یه روز دیگه

پذیرش ۲۴

سوال های مرتبط