سونو و آزمایش ازش گرفتن ؟
منم قبل عید حدود یکماه گرفتارش بودم اووووووف🫣
اسهال بود فقط
بچم شد پوست واستخون
ازون محلول ors که بهش میدن غافل نشو مرتب بده تا بدنش کم آب نشه طفلی
لعنت به این ویروسا و مریضی ها یه روز خوش نداریم
یک قاشق برنج نیم دانه با ی دونه سیب نگنینی شده بزار بپزه آبش درخت دو قاشق شد با گوشت کوب بکوبعد موز له کن اضافه کن بهش بعد یکم دارچین بزن بهش بده بخوره عالی برای اسهال
مترومیندازول منظورته که تاثیر نداره خواهر برای عفونت گوارشی خدایی دکتر به من یه دارو داد خیلی تاثیر داشت یه روز نکشید اسهالش اکی شد
کدوم شهری؟؟
شاید آلرژی به مواد غذایی داره وگرنه چرا یک ماه درگیری ؟پارسال من هم پسرم بخاطر اسهال و استفراغ بستری کردم هم تختیش که بخاطر اسهال بستری بود تشخیص دادند به حبوبات آلرژی داره
ببین همشهری یه نسخه ببرش پیش دکتر رضا حبیبی عالیه عالی یعنی خدا از دستش راضی باشه دختر منم پارسال اسهال و استفراغ گرفت این درمانش کرد سه دکتر بردمش خوب نمیشد هی
چیا دادن برای اسهال استفراغش
واقعا سخته بهت حق میدم من ک۴روز درگیرم کم آوردم ماشاا...باز تو صبورتری
باید بستری کنی . با سرم درمانی خوب بشه . خونگی دیگه جواب نیست
اسهال استفراغ باید بستری بشه اب بدنش کشیده بشه دیگه واویلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.