۶ پاسخ

کمی نون خشکه بخور سیب زمینی که خیلی بد هضم هست برای معده بده

از دیشب یک لحظه خواب به چشمم نیمده فقط کارم شده گریه دکتر هم هیچی بهم نداد گفت باید بری پیش متخصص دارم میمیرم چجوری تا عصر صبر کنم

سر دخترم که باردار بودم خیلییییی معده درد داشتم همه گفتن پر مو به دنیا اومد اول مو داشت بعد دست و پا 😂😂😂
من آدامس نعنا میجویدم سبک میشد معدم

وای دارم میمیرم نه میتونم بخوابم نه بشینم خیلی میسوزه

درحدیع قاشق

یکم ناشتاسیب زمینی خام بخوراگه می‌دونی ضررنداره

سوال های مرتبط